فروش کاغذ دیواری 77142379

فروشنده انواع کاغذ دیواری

نقاشی دیوار ساختمان

نقاشی و رنگ آمیزی دیوار ساختمان

نقاشی دیوارهای خانه ای که ما در آن زندگی میکنیم همیشه یکی از مهمترین

مسایل در رابطه با پاکیزه بودن محیط زندگی ما بوده و هست.

Image result for ‫نقاشی دیوار ساختمان‬‎

رنگهای قابل شستشو برای دیوارهای ساختمان از بهترین انتخابها برای نقاشی

دیوار ساختمان میباشند به طوری که میتوان رنگهای روغنی و یا اکریلیک

مخصوص دیوار ساختمان را با کیفیت بالا بر روی دیوارها اجرا کرد و برای

سالها از داشتن محیطی پاکیزه لذت برد.

دیوارهای ساختمان به دلایل مختلف همیشه در معرض کثیف شدن هستند که

اگر از رنگهای قابل شستشو و با کیفیت در اجرای نقاشی دیوار ساختمان استفاده

نشود محیط زندگی ما خیلی زود چرک شده و چاره ای جز نقاشی مجدد نیست.

Image result for ‫نقاشی دیوار ساختمان‬‎

گروه ما با استفاده از بهترین رنگهای قابل شستشو برای دیوارهاو تمام ساختمان

میتواند شما را برای سالها از نقاشی مجدد دیوارها و ساختمان خود بی نیاز کند.

برای نقاشی ساختمان و دیوارها با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب

با ما تماس بگیرید.بازدبد مشاوره و کارشناسی رایگان میباشد


برچسب ها: نقاشی دیوار ساختمان , نقاشی ساختمان ,
[ بازدید : 5386 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ کاغذ دیواری ]

[ ]

تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

پوشاندن و تزیین دیوار اتاق پذیرایی با کاغذ دیواری یکی از بهترین راه های تزیین دکوراسیون داخلی است. کاغذ دیواری به شما اجازه می دهد تا رنگ، بافت و ااگوهای جدیدی را به دکوراسیون خانه اضافه کنید. اما اگر بدنبال تاثیر بیشتری از کاغذ دیواری بروی اتاق پذیرایی خود هستید باید در انتخاب خود با دقت بسیار زیادی عمل کنید. چه به دنبال کاغذ دیواری هایی با طرح های برجسته باشید و چه بدنبال مدل هایی با الگوهای بزرگ و درشت باشید، نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آنها می توانید بهترین انتخاب را داشته و از زیبا بودن جلوه اتاق نشیمن و پذیرایی خود مطمئن باشید. اگر قصد انتخاب کاغذ دیواری با طرح های بزرگ و درشت را دارید سعی کنید حتی الامکان از یک فرد حرفه ای و شاغل در این زمینه کمک بگیرید؛ کاغذ دیواری ها نصب آسانی دارند اما در مدل هایی که از طرح های بزرگ و درشت استفاده می کنند، به دلیل اهمیت زیاد هماهنگ بودن طرح ها در هنگام قرار گیری کنار یکدیگر، باید از دقت عمل زیادی برخوردار باشید.

همانطور که اطلاع دارید کاغذ دیواری های آماده ای وجود دارند که بدون نیاز به هیچگونه چسبی آماده نصب بروی دیوار هستند، با این کار می توانید سریعتر و تمیزتر به پوشاندن دیوار اتاق پذیرایی و نیشمن خانه خود بپردازید. توجه داشته باشید که مدل های مختلف کاغذ دیواری، جلوه و تصویرهای متفاوتی از خود بنمایش می گذارند. برای مثال کاغذ دیواری هایی با الگوهای بزرگ، فضای اتاق را کوچک تر نشان می دهند بنابراین بهتر است از آنها در اتاق های بزرگ استفاده شود تا فضایی دنج تر و صمیمی تر در دکوراسیون بوجود بیاید. همچنین در اتاق کوچک، برای بزرگ تر نشان دادن فضا باید مدل هایی را انتخاب کنید که در آنها از الگوهایی با طرح ها و شکل های ریزتری استفاده شده باشد. در دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن حتما لازم نیست تمامی دیوارهای اتاق را با کاغذ دیواری بپوشانید، در بعضی شرایط حتی پوشاندن یک دیوار با کاغذ دیواری و رنگ کردن بقیه دیوارها به رنگ خنثی یا سفید ترکیب بسیار زیبایی را در خانه بوجود می آورد. در ادامه عکس هایی از دکوراسیون دیوار اتاق نشیمن و پذیرایی با کاغذ دیواری شیک و زیبا را مشاهده می کنید.

  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 1  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 2  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 3  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 4  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 5  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 6  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 7  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 8  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 9  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 10  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 11  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

تزیین دیوار اتاق پذیرایی

best Living room Design Wallpaper Design Ideas 12  تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا


برچسب ها: تزیین دیوار اتاق پذیرایی , تعمیرات ساختمان , طرحهای جدید کاغذ دیواری از چه سایتی , طرحهای جدید کاغذ دیواری و خیلی شیک , طرحهای جدید کاغذ دیواری و مد ,
[ بازدید : 7394 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ کاغذ دیواری ]

[ ]

مدل کاغذ دیواری جدید

انتخاب مدل کاغذ دیواری جدید یکی از بهترین راهکارها برای آوردن رنگ ها و بافت های متنوع و پیچیده به داخل دکوراسیون منزل است. هر چند باید بدانید دقیقا چه کاغذ دیواری ای مناسب دکوراسیون شما خواهد بود تا آن تاتیر گذاری مورد نظر را بر زیبایی منزلتان بگذارد. توجه داشته باشید که مدل های مختلف کاغذ دیواری هر کدام احساس و جلوه بصری متفاوتی را نسبت به یکدیگر در محیط ایجاد می کنند. برای مثال کاغذ دیواری هایی که از طرح ها و الگوهای بزرگ و درشت استفاده می کنند می توانند اتاق را از اندازه واقعی خود کوچکتر نشان دهند در نتیجه اینگونه الگوها بیشتر مناسب اتاق های بزرگ هستند تا بنوعی حس صمیمی بودن و گرمی را به دکوراسیون اتاق ببخشند.

اما عکس قضیه بالا برای کاغذ دیواری هایی با الگو و بافت های کوچکتر نیز صادق است. به عبارت دیگر کاغذ دیواری هایی که از الگوهای کوچک استفاده می کنند بیشتر مناسب فضاها و اتاق های کوچک هستند زیرا حس بزرگی و وسعت به محیط می دهند.نکته دیگری که در بزرگ یا کوچکتر شدن فضا توسط کاغذ دیواری ها نقش اساسی دارد رنگ آنهاست. بطور کلی کاغذ دیواری هایی که به رنگ روشن هستند فضا را بزرگتر و مدل هایی که از رنگ تیره در خود استفاده می کنند فضا را کوچک تر جلوه می دهند.

البته همانطور که در مطالب پیشین گفتیم می توانید طرح هایی برجسته و غیر معمول نیز با استفاده از کاغذ دیواری ها بوجود بیاورید. برای مثال می توانید یک دیوار بخصوص از خانه را انتخاب کرده و آنرا با کاغذ دیواری دلخواه خود بپوشانید در حالی که دیوارهای کناری کاملا خالی و ساده هستند. یا می توانید یک قسمت از دیوار را با کاغذ دیواری بپوشانید و با فریم گرفتن دور آن، یک تابلو هنری در دیوار اتاق خود بوجود آورده باشید، تابلویی به همان زیبایی اما با هزینه کمتر. در شکل های زیر جدیدترین طرح ها و بافت های استفاده شده در کاغذ دیواری ها را مشاهده خواهید کرد.

home wallpaper designs simple ideas 1 مدل کاغذ دیواری جدید برای دیوارهای بزرگ و بلند در منزل

home wallpaper designs simple ideas 2 مدل کاغذ دیواری جدید برای دیوارهای بزرگ و بلند در منزل


برچسب ها: مدل کاغذ دیواری جدید ,
[ بازدید : 6621 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ کاغذ دیواری ]

[ ]

نکته های ظریف برای کاغذ دیواری


نکته های ظریف برای کاغذ دیواری

با استفاده ازکاغذ دیواری با طرح‌های قطری و زیگزاگ، می‌توانید محیط را زنده‌ و پویا جلوه ‌دهید. چنین طرح‌هایی به عنوان طرح‌های انرژی‌زا شناخته می‌شوند.برخی افراد علاقه دارند دیوارهای اتاق یا خانه خود را با رنگ بپوشانند اما بر عکس آنها دیگرانی نیز هستند که کاغذ دیواری را برای تزئین منزل و پوشاندن سفیدی و لختی دیوارها بر رنگ ترجیح می‌دهند. اگر شما هم مثل آنها فکر می‌کنید بهتر است پیش از هر چیز چند نکته اصلی در این باره را بخوانید.


1 – در اتاق نشیمن بهتر است از کاغذهای دیواری با الیاف طبیعی و پارچه‌ای استفاده کنید تا یک حس دوستانه و صمیمی به اطراف و اطرافیان‌تان منتقل شود.

2 – در اتاق پذیرایی ترجیحا از کاغذ دیواری استفاده کنید که در آن از براده‌های چوب، خرده‌های فلز و موادی مثل پی‌وی‌سی به کار رفته باشد. چنین پوششی در ضمن رسمی بودن، مقاومتش نسبت به سایر پوشش‌ها بیشتر است.

3 – در تعیین کاغذ دیواری اتاق بچه‌ها می‌توانید از طرح‌های متنوع عروسکی و رنگ‌های شاد و درخشان کمک بگیرید.

4 – با استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های عمودی و با فاصله، می‌توانید دیوارها را بلندتر جلوه داده و این حسی را القا کنید که انگار سقف در فاصله‌ای مرتفع‌تر از ارتفاع واقعی‌اش قرار گرفته است.

5 – با استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های افقی، می‌توانید خانه را وسیع‌تر و پهن‌تر از آنچه هست، نشان ‌داده و در عین حال، سقف را به کف نزدیک‌تر نشان دهید.

6 – با استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های شلوغ و گُل‌دار، می‌توانید فضا را کوچک‌تر نشان دهید.

7 – با استفاده ازکاغذ دیواری با طرح‌های قطری و زیگزاگ، می‌توانید محیط را زنده‌ و پویا جلوه ‌دهید. چنین طرح‌هایی به عنوان طرح‌های انرژی‌زا شناخته می‌شوند.

8 – یادتان باشد که اگر الگوی کاغذ دیواری‌تان خیلی نزدیک به هم و مرتب در خطوط افقی و عمودی قرار داشته باشد، پوشش دیوارتان بر جلوه محیط غلبه خواهد کرد، به نحوی که مبلمان و وسایل داخل اتاق کمتر دیده می‌شوند.

9 – یادتان باشد که هماهنگی بین بافت کاغذ دیواری و دیگر زیر مجموعه‌های مبلمان بسیار مهم بوده و بهتر است که این اقلام را در یک طیف رنگی و یا مکمل یکدیگر انتخاب کنید.

10 – بهتر است قبل از انتخاب کاغذ دیواری، از تاثیر رنگ‌ها بر محیط و موارد استفاده‌شان در مکان‌های مختلف آگاهی داشته ‌باشید. رنگ‌ها حتی اگر با الیافی طبیعی و در قالب کاغذ دیواری هم باشند تاثیر زیادی بر محیط می‌گذارند. باید توجه کنید که طرح و رنگ باید با روحیه اعضای خانواده متناسب باشد چون هر کدام از آنها حس متفاوتی را به محیط القا ‌می‌کنند.

11 – از رنگ‌های درخشان بهتر است که در اتاق کودکان استفاده کنید. این رنگ‌ها موجب ایجاد انرژی و هیجان در کودکان می‌شود. به‌طور معمول رنگ‌های درخشنده با رنگ سفید رقیق می‌شوند.

12- کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های گذشته رونق چندانی نداشت. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است اما امروزه کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع در رنگ ، شکل و جنس به یکی از اولین انتخاب های خانه دارها برای پوشش دیوارها تبدیل شده اند.


برچسب ها: کاغذ دیواری , فروش کاغذ دیواری ,
[ بازدید : 4952 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ کاغذ دیواری ]

[ ]

نوع مرغوب کاغذ دیواری

کاغذ دیواری باید با کفپوش خانه هماهنگی داشته باشد . این یکی از نکات مهم در خرید کاغذ دیواری است. برای خرید یک کاغذ دیواری مناسب کافی است چند نکته مهم را بدانید.

استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های گذشته رونق چندانی نداشت. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است اما امروزه کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع در رنگ ، شکل و جنس به یکی از اولین انتخاب های خانه دارها برای پوشش دیوارها تبدیل شده اند.
تا آنجا که حتی می توان گفت این پوشش تا حدود زیادی جای رنگ را گرفته است. علت دیگری که کاغذ دیواری این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، نصب آسان و سریع آن است. به علاوه کاغذها، بوی تند و تیز و خرابکاری های رنگ را نیز ندارند.

البته این نکته نیز قابل توجه است که قبل از انتخاب کاغذ دیواری حتما باید به نکاتی توجه کنید. در غیر این صورت به سرعت دلزده و پشیمان می شوید.

آپارتمانی شیک با استفاده از کاغذدیواری

نکات زیر می تواند راهکارهای مفیدی برای انتخاب کاغذ دیواری خانه شما باشد

رنگ کاغذ دیواری تان را هماهنگ با وسایل دکوراسیون تان انتخاب کنید

قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر اینکه خانه را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد، برای افراد خانواده احساس آشفتگی و کلافگی ایجاد می کند. بنابراین حتما به هماهنگی رنگ ها توجه داشته باشید.

هماهنگی نوع و طرح کاغذ دیواری با سبک و شکل چیدمان خانه نیز مهم است

به طور مثال برای خانه ای که سبکی بسیار فانتزی و مدرن دارد باید از کاغذ دیواری هایی ساده و با نقش و نگار کم استفاده کنید و برای خانه هایی که با مبلمان استیل و فرش های ابریشمی چیدمان شده اند باید کاغذ دیواری هایی سنگین با نقش و نگارهای برجسته به کار ببرید.

نوع مرغوب کاغذ دیواری قابل شستشو را انتخاب کنید

اغلب کاغذ دیواری ها امروزه قابل شست وشو هستند ولی به دلیل میزان استفاده از پارچه و مواد پی وی سی، به دو نوع درجه یک و دو تقسیم می شوند. به این ترتیب که شاید برای از بین بردن بعضی لک ها و کثیفی های روی کاغذ دیواری هنگام شست وشو با مشکل مواجه شوید. بنابراین بهتر است هنگام خرید کاغذ دیواری به این مورد توجه کنید. در این مورد از فروشنده نیز می توانید کمک بگیرید.
بهتر است کاغذ دیواری هایی با پوشش وینیل خریداری کنید زیرا هم قسمت زیرین و هم قسمت بیرونی این گونه کاغذ دیواری ها از لایه های وینیل تشکیل شده است. این پوشش علاوه براینکه ضد آب است، کیفیت بسیار بالایی هم دارد. فقط شاید کمی گران تر از کاغذ دیواری های دیگر باشد که در عوض دارای عمر و دوام بیشتری است.

10 نکته جالب برای استفاده از کاغذ دیواری که نمی دانستید

متناسب با ارتفاع سقف تان کاغذ دیواری را انتخاب کنید

بهتر است برای خانه هایی که سقف بلندی دارند از کاغذ دیواری هایی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید که در این صورت ارتفاع سقف را کوتاه تر جلوه می دهد و در ضمن نوعی گرما و صمیمیت نیز به وجود می آورد. استفاده از کاغذ دیواری های بافت دار به دیوارها عمق می بخشد و نیز سبب جذب صدای فضا می شود.

متناسب با روحیه تان کاغذ دیواری انتخاب کنید

برای آنکه فضایی آرام و به دور از شلوغی و بی نظمی داشته باشید بهتر است از کاغذ دیواری هایی گلدار با رنگ های ملایم استفاده کنید. اگر خواهان فضایی پر از انرژی و هیجان هستید کاغذ دیواری هایی با رنگ های شاد و درخشان که طرح های هندسی و هنری دارند به کار ببرید که در این صورت هر بیننده ای را سر ذوق می آورد.
اگر به لحاظ شخصیتی فردی تنوع طلب هستید و زود از همه چیز خسته می شوید، پیشنهاد ما این است که از کاغذ دیواری های ساده با رنگ های ملایم که هیچ طرح و شکلی ندارد و با هر نوع چیدمان و رنگی هماهنگ می شود، استفاده کنید زیرا استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار روحیه خاصی می طلبد و هماهنگ کردن وسایل با این گونه کاغذها کمی مشکل است و ممکن است پس از مدتی دچار دلزدگی شوید.

مدلهای بسیار زیبا و شگفت آور از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را متناسب با کفپوش تان انتخاب کنید

هماهنگی کفپوش خانه با کاغذ دیواری بسیار مهم است. بنابراین بهتر است از کاغذ دیواری های گلدار یا با طرح و شکل های شلوغ برای خانه هایی با کفپوش ساده استفاده کنید و برعکس کاغذ دیواری های ساده را برای خانه هایی با کفپوش های طرح دار به کار ببرید تا این هماهنگی، زیبایی خانه شما را چند برابر کند.

بیشتر اوقات هزینه و قیمت کاغذ دیواری ها به دلیل برخی محاسبات تا حدودی برای افراد گنگ و مبهم است زیرا کاغذ دیواری ها به شکل رول هایی با عرض های مختلف عرضه می شوند و هر شکل و طرحی از کاغذ دیواری متراژ و اندازه جدای خود را دارد و چون دیوارهای خانه به طور کامل مستقیم و دارای یک سطح نیست و بیشتر خانه ها دارای ستون و دیوارهای کاذب و غیر مفید هستند، بنابراین هم از رول های بیشتری نسبت به محاسبه شما استفاده می شود و هم در بعضی از مواقع کاغذها اضافه می آیند.برای اینکه کمتر با این مشکل مواجه شوید بهتر است متراژ دیوارها و میزان پرتی ها را به طور کامل اندازه بگیرید. در صورت امکان از نصاب کاغذ دیواری بخواهید که اندازه گیری دیوارها را نیز خود او انجام بدهد.

این نکته نیز قابل ذکر است که کاغذ دیواری ها شاید در طول زمان دچار آسیب و خرابی شوند و زیبایی اولیه خود را از دست بدهند. بنابراین بهتر است یک رول بیشتر خریداری کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید و برای پیدا کردن آن نوع کاغذ دیواری در بازار دچار مشکل نشوید.

این نوع تزیینات بهترین گزینه برای مخفی كردن و پوشاندن خرابیهای دیوار هستند .

این نوع تزیینات دیواری سه بعدی كه قصد داریم نشانتان دهیم توسط یك شركت جوان و تازه تاسیس كه متخصص تولید تزیینات دیواری بعدی است طراحی و تولید شده است . مزایای این نوع پنلهای دیواری شیك و بعدی كه از ساقه بامبو تهیه می شوند این است كه سازگار با محیط زیست بوده و قابلیت رنگ خوردن هم دارند .


این پنلها در 4 طرح به بازار عرضه شده اند و می توان برای
تزیین دیوار و سقف خانه ها ، اداره جات ، رستورانها و مغازه ها از آنها استفاده كرد .

این نوع تزیینات بهترین گزینه برای مخفی كردن و پوشاندن خرابیهای دیوار هستند .
از دیگر مزایای این نوع پنلها می توان به پخش ملایم نور و نصب آسان آنها اشاره كرد كه جایگزین مناسبی برای كاغذ دیواری هستند .


برچسب ها: تزیینات دیواری , کاغذ دیواری , کاغذ دیواری های گلدار , قیمت کاغذ دیواری , کاغذ دیواری هایی گلدار ,
[ بازدید : 4275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ کاغذ دیواری ]

[ ]

رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری

کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

ارائه انواع آلبوم و کاتالوگ کاغذ دیواری

درب منزل یا محل کار

نصب و فروش کاغذ دیواری

اجرای انواع کاغذ دیواری در طرح و مدل های مختلف

فروش کاغذ دیواری – نصب کاغذ دیواری
کاغذ دیواری ایرانی – کاغذ دیواری خارجی – دکوراسیون کاغذ دیواری
کاغذ دیواری قابل شستشو – کاغذ دیواری پوستری

تعمیرات ساختمان و نقاشی ساختمان

***توجه ،توجه***

پردیس پایتخت به ازای هر قرارداد بالای دو میلیون تومانی یک شانس قرعه کشی سکه طلا وکارت هدیه
*****تاریخ قرعه کشی 94/12/25*****


برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید

www.pardispaytakht.com

77142379- 44434914- 22650254

همراه: 09122584752


برچسب ها: نمایندگی فروش کاغذ دیواری در تهران , فروش کاغذ دیواری در تهران , رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری ,
[ بازدید : 4729 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ کاغذ دیواری ]

[ ]

بازسازی کلی ساختمان

مراحل اجرای نقاشی ساختمان

اجرای صحیح نقاشی ساختمان با توجه به زیر کار نقاشی ساختمان ارتباط

مستقیمی دارد به طوری که مراحل نقاشی ساختمان بر روی دیوار گچی که

هنوز رنگ نشده باشد با دیواری که قبلا رنگ شده است متفاوت است.

vector_Paint1

مراحل صحیح نقاشی ساختمان بر ای ساختمانی که هنوز گچ باشد به این


قرار است:مرحله اول باز کردن ترکها و کشیدن کاردک بر روی سطح

مرحله دوم اجرای روغن زیر کار

مرحله سوم بتونه یکسره یا ماستیک

مرحله چهارم سنباده کاری

مرحله پنجم گرفتن گردو غبار سطح و اجرای رنگ آستری اول

مرحله ششم اجرای بتونه کاری لکه گیری و خش گیری

مرحله هفتم سنباده کاری

مرحله هشتم گرفتن گردو غبار و اجرای آستر دوم

مرحله نهم کشیدن سنباده سطحی

و مرحله دهم رنگ رویه و نهایی

در اجرای نقاشی ساختمان برای خانه هایی که قبلا رنگ

شده باشند مرحله دوم یعنی اجرای روغن زیر کار حذف میشود و مرحله

سوم یعنی بتونه یکسره فقط در بعضی ازموارد اعمال میشود

توجه داشته باشید اجرای صحیح نقاشی ساختمان با تمام مراحل ذکر شده

لازم داشتن زمان کافی و هزینه مناسب است.

مراحل اجرای نقاشی ساختمان واجرای نقاشی نمای ساختمان و اجراي کنيتکس ،نقاشی نمای بیرونی ساختمان و اجراي رنگ هاي مخصوص نماي ساختمان، اجراي انواع پوشش هاي نماي ساختمان


برچسب ها: نقاشی ساختمان بر ای ساختمانی ,
[ بازدید : 4602 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ کاغذ دیواری ]

[ ]

نوسازی و بازسازی کلی ساختمان

نقاشی ساختمان


F-house-painting

نقاشی ساختمان – رنگ آمیزی ساختمان انواع نقاشی ساختمان – رنگ ساختمان – رنگ آمیزی منزل – نقاشی خانه برای اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان (رنگ آمیزی منزل – رنگ آمیزی خانه)، خدمات ما و اطمینان از کیفیت آن و…


تعمیرات – نوسازی و بازسازی کلی ساختمان


2

بازسازی کلی و تعمیرات ساختمان (منزل – دفتر کار – خانه – مغازه قیمت مناسب – کیفیت مطلوب – مشاوره رایگان انواع بازسازی و تعمیرات مناسب با سلیقه شما با معمار مجرب —————————————————————————– خدمات دیگر گروه پردیس پایتخت: نقاشی ساختمان و منزل (نقاشی بلکا – نقاشی مولتی…

بازسازی ساختمان

1

بازسازی آپارتمان,بازسازی ساختمان بازسازی ساختمان تخریب دیوار، دیوار چینی، گچ کاری سیمان کاری، گچ بری، ابزارگچ کاری تعمیر نمای ساختمان با استفاده از کامپوزیت، سنگ تراورتن، سنگ آنتیک، ترکیب آجر و سنگ، سنگ مرمر و … تهیه و حمل مصالح…

دکوراسیون فوری با کاغذ دیواری

images5

وقتی روتین روزانه دیگر به شما اجازه انجام کارهای خانه و مرتب کردن آن را نمی دهد، باید روش هایی برای زیباتر کردن خانه بدون صرف وقت زیاد پیدا کنید. اگر تمرکز داشته باشید می توانید در مدت زمان کوتاهی…

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دیزاین منزل و محل کار

کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دیزاین منزل و محل کار استفاده از كاغذديواري‌ اين روزها به يک فن تبديل شده است؛ مهارتي كه با دانستن تكنيك‌هاي ساده‌اي مي‌توان آن را به‌راحتي در خانه اجرا كرد. مي‌گويند كاغذ ديواري را…

چرا کاغذ دیواری؟

rG1394902198

ممكن است اين سوال وجود داشته باشد كه اگر انتخاب و نصب كاغذ ديواري سخت و پر از دردسر است، چرا بايد از آن استفاده كرد؟ چرا به جاي آن از رنگ‌آميزي براي ديوارها استفاده نكنيم؟ در جواب بايد بگوييم…

کاغذ دیواری های پوستری با طرح های فانتزی

kaghazdivariy

کاغذ دیواری های پوستری با طرح های فانتزی اگر شما هم تصمیم گرفته اید تا تغییری اساسی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید به شما پیشنهاد می کنیم از کاغذ دیواری های طرح پوستری استفاده کنید. کاغذ دیواری های پوستر…

اصول انتخاب رنگ دیوار

5

از تفاوتهای موجود در منزل از نظر اندازه و نوع دیوارها برای ایجاد یك فضای جالب توجه در منزل استفاده كنید. بهره گرفتن از رنگهای محو و خسته كننده بر روی تمام دیوارهای خانه می تواند باعث شود كه محیط…

چطور از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟

1

چطور از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل استفاده کنیم..؟ چطور از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل استفاده کنیم..؟ تاریخچه کاغذ دیواری در واقع به چین قدیم برمی‌گردد. اولا به دلیل آن که آن‌ها ابتدا کاغذ را اختراع کردند و دیگر…

تعویض کاغذ دیواری

8

تعویض کاغذ دیواری و نحوه کندن کاغذ دیواری چطور کاغذ دیواری را از روی دیوار برداریم ونحوه کندن کاغذ دیواری-جداکردن کاغذ دیواری از دیوار-نحوه برداشتن کاغذ دیواری-تعویض کاغذدیواری اگر کاغذ دیواری منزلتان فرسوده یا از آن خسته شده‌اید، برای راحت‌تر…

چند مدل جالب از کاغذ دیواری اتاق کودکان

کاغذ دیواری کودک

نمونه های کاغذ دیواری اتاق کودکان قبل از انتخاب کاغذ دیواری حتما باید به نکاتی توجه کنید. در غیر این صورت به سرعت دلزده و پشیمان می شوید. استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های گذشته…


برچسب ها: اجرای نقاشی ساختمان , پخش، فروش و نصب انواع کاغذ دیواری با قیمت مناسب , تعمیرات ساختمان , تعویض کاغذ دیواری , تعویض کاغذدیواری , چطور کاغذ دیواری را ,
[ بازدید : 5958 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ کاغذ دیواری ]

[ ]

تزیینات دیواری

نقاشی ساختمان -رنگ اداره
نکاتی در مورد  دکوراسیون اداری 5

نقاشی ساختمان – رنگ ادارات رنگها می توانند بر روی روحیه افراد در راه مثبت یا منفی تاثير بگذارند . اگر چه هر رنگ بطور جداگانه احساس متفاوتی به اشخاص مختلف میدهد اما در محیط کار و در ادارات بیشتر…

مراحل اجرای نقاشی ساختمان


2

مراحل اجرای نقاشی ساختمان اجرای صحیح نقاشی ساختمان با توجه به زیر کار نقاشی ساختمان ارتباط مستقیمی دارد به طوری که مراحل نقاشی ساختمان بر روی دیوار گچی که هنوز رنگ نشده باشد با دیواری که قبلا رنگ شده است…

کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ

1

رنگ بهتر است یا کاغذدیورای؟ کاغذ دیواری یا رنگ روغنی و یا رنگ اکریلیک شاید این سوال را از خود پرسیده باشید که کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ و قیمت کاغذ دیواری بیشتر است یا رنگ روغنی یا اکریلیک…

نكاتي كاربردي در نقاشي ساختمان

images

نكاتي كاربردي در نقاشي ساختمان نكاتي كار بردي در اجراي نقاشي ساختمان براي داشتن رنگي مناسب با كيفيت و با دوام در نقاط مختلف ساختمان ابتدا بايد شناخت مختصري ازنوع رنگها ي ساختماني داشت،چرا كه رنگ يكي از اثرگذارترين و…

نقاشی ساختمان-رنگ روغنی

b1

نقاشی ساختمان-رنگ روغنی رنگهای روغنی را بی شک بارها و بارها مشاهده کرده اید. سنتی ترین رنگ ساختمانی که با توجه به فزونی رنگهای ساختمانی هنوز هم نزد بسیاری از رنگهای محبوب به شمار می رود. مهمترین خاصیت رنگهای روغنی…

انتخاب کاغذ دیواری

IMG-20150511-WA0008

نکات زیر می تواند راهکارهای مفیدی برای انتخاب کاغذ دیواری خانه شما باشد: 1 – قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر…

کاغذ دیواری مناسب دکوراسیون منزل

aکاغذ-دیواری2

استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های گذشته رونق چندانی نداشت. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است اما امروزه کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع در…

چگونه کاغذ دیواری مناسب انتخاب کنیم

55505-BigPic

فروش کاغذ دیواری و نصب کاغذ دیواری سال نو نزديك است و پيرو سنتي ديرينه‌، بسياري از ايراني‌ها در فكر تازه كردن حال و هواي خانه و كاشانه‌شان هستند؛ دنبال اين كه دستي سرو روي خانه بكشند و رنگ…

مشخصات فنی کاغذ دیواری

Img2

این محصولات سلامت محور می باشند . کاغذ دیواری ها بصورت رول ارائه می شود . رول های کاغذ دیواری معمولا دارای عرض تقریبی50و70 سانتی متر در طول 5/10 متر عرضه می شوند . هر رول کاغذ دیواری بطور معمول…

تاریخچه کاغذ دیواری

10

از دانسته های تاریخی چنان بر می آید که اولین شکل شناخته شده از کاغذ در حدود 4000 سال قبل از میلاد بنام پاپیروس مصری ساخته شده است ، ولی کاغذ دیواری اولین بار در چین باستان متولد شد، چرا…

انواع کاغذ دیواری و نحوه انتخاب کاغذ دیواری

2B7p

این مهم است که در مورد رایج‌ترین انواع کاغذ دیواری های موجود، در هنگام خرید اطلاعاتی داشته باشید. استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های گذشته رونق چندانی نداشت. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن…

انواع کاغذدیواری

1549476980-parsnaz-ir

انواع کاغذ دیواری آلبوم عکس ها و فیلم های قدیمی را نگاه کنید؛ چه نکته ای در دکوراسیون منزل نظرتان را جلب می کند؟ دیوار خانه بسیاری از افراد به ویژه افراد متمول با کاغذدیواری فرش شده است. در آن…


برچسب ها: نقاشی ساختمان , نقاشی ساختمان ارزان , مراحل اجرای نقاشی ساختمان , اجرای نقاشی ساختمان , بازسازی ساختمان , پتینه ساختمان , تعمیرات ساختمان , طرحهای جدید ,
[ بازدید : 4318 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ کاغذ دیواری ]

[ ]

نصب انواع کاغذ دیواری

پخش، فروش و نصب انواع کاغذ دیواری با قیمت مناسب

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دیزاین منزل و محل کار


کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دیزاین منزل و محل کار استفاده از كاغذديواري‌ اين روزها به يک فن تبديل شده است؛ مهارتي كه با دانستن تكنيك‌هاي ساده‌اي مي‌توان آن را به‌راحتي در خانه اجرا كرد.

همراه:
09122584752

اصول انتخاب رنگ دیوار

5

از تفاوتهای موجود در منزل از نظر اندازه و نوع دیوارها برای ایجاد یك فضای جالب توجه در منزل استفاده كنید. بهره گرفتن از رنگهای محو و خسته كننده بر روی تمام دیوارهای خانه می تواند باعث شود كه محیط…

همراه:
09122584752

تعویض کاغذ دیواری


8

تعویض کاغذ دیواری و نحوه کندن کاغذ دیواری چطور کاغذ دیواری را از روی دیوار برداریم ونحوه کندن کاغذ دیواری-جداکردن کاغذ دیواری از دیوار-نحوه برداشتن کاغذ دیواری-تعویض کاغذدیواری اگر کاغذ دیواری منزلتان فرسوده یا از آن خسته شده‌اید، برای راحت‌تر…

همراه:
09122584752


برچسب ها: اجرای نقاشی ساختمان , پخش، فروش و نصب انواع کاغذ دیواری با قیمت مناسب , تعمیرات ساختمان , تعویض کاغذ دیواری , تعویض کاغذدیواری , چطور کاغذ دیواری را ,
[ بازدید : 4634 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ کاغذ دیواری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]