فروش کاغذ دیواری 77142379

فروشنده انواع کاغذ دیواری

مدل کاغذ دیواری جدید

انتخاب مدل کاغذ دیواری جدید یکی از بهترین راهکارها برای آوردن رنگ ها و بافت های متنوع و پیچیده به داخل دکوراسیون منزل است. هر چند باید بدانید دقیقا چه کاغذ دیواری ای مناسب دکوراسیون شما خواهد بود تا آن تاتیر گذاری مورد نظر را بر زیبایی منزلتان بگذارد. توجه داشته باشید که مدل های مختلف کاغذ دیواری هر کدام احساس و جلوه بصری متفاوتی را نسبت به یکدیگر در محیط ایجاد می کنند. برای مثال کاغذ دیواری هایی که از طرح ها و الگوهای بزرگ و درشت استفاده می کنند می توانند اتاق را از اندازه واقعی خود کوچکتر نشان دهند در نتیجه اینگونه الگوها بیشتر مناسب اتاق های بزرگ هستند تا بنوعی حس صمیمی بودن و گرمی را به دکوراسیون اتاق ببخشند.

اما عکس قضیه بالا برای کاغذ دیواری هایی با الگو و بافت های کوچکتر نیز صادق است. به عبارت دیگر کاغذ دیواری هایی که از الگوهای کوچک استفاده می کنند بیشتر مناسب فضاها و اتاق های کوچک هستند زیرا حس بزرگی و وسعت به محیط می دهند.نکته دیگری که در بزرگ یا کوچکتر شدن فضا توسط کاغذ دیواری ها نقش اساسی دارد رنگ آنهاست. بطور کلی کاغذ دیواری هایی که به رنگ روشن هستند فضا را بزرگتر و مدل هایی که از رنگ تیره در خود استفاده می کنند فضا را کوچک تر جلوه می دهند.

البته همانطور که در مطالب پیشین گفتیم می توانید طرح هایی برجسته و غیر معمول نیز با استفاده از کاغذ دیواری ها بوجود بیاورید. برای مثال می توانید یک دیوار بخصوص از خانه را انتخاب کرده و آنرا با کاغذ دیواری دلخواه خود بپوشانید در حالی که دیوارهای کناری کاملا خالی و ساده هستند. یا می توانید یک قسمت از دیوار را با کاغذ دیواری بپوشانید و با فریم گرفتن دور آن، یک تابلو هنری در دیوار اتاق خود بوجود آورده باشید، تابلویی به همان زیبایی اما با هزینه کمتر. در شکل های زیر جدیدترین طرح ها و بافت های استفاده شده در کاغذ دیواری ها را مشاهده خواهید کرد.

home wallpaper designs simple ideas 1 مدل کاغذ دیواری جدید برای دیوارهای بزرگ و بلند در منزل

home wallpaper designs simple ideas 2 مدل کاغذ دیواری جدید برای دیوارهای بزرگ و بلند در منزل


برچسب ها: مدل کاغذ دیواری جدید ,
[ بازدید : 6621 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ کاغذ دیواری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]